Csökkentsd a várólistádat | 2017

Még sosem vettem részt ebben a kihívásban, amikor azonban ránézek a várólistámra, mindig csak egy növekedő számot látok. Annyi könyv vár még az elolvasásra, hogy az hihetetlen. Pontosan ezért szeretnék belevágni ebbe a kihívásba.

Először is segítségül hívtam a moly.hu oldalon található várólistámat. Ezen szoktam vezetni azokat a könyveket, amiket el szeretnék olvasni, és ezen látom is, nagyjából mióta szeretném, így egy jó kiindulópontnak gondoltam.

A kihívás értelmében ki kell választanom 12 könyvet, amik legalább fél éve szerepelnek a várólistámon. Először ezeket választottam ki, próbáltam olyanokat, amiket már tényleg régóta el szeretnék olvasni, de eddig még nem jutottam el odáig; vagy éppen olyanokat, amik nem érdekelnek annyira, ugyanakkor nem szeretném csak úgy levenni a listáról őket. A választottaim ezek lennének:

Első lista


Lehetőség van egy alternatív lista összeállítására is. Ez amolyan vésztartalék, ami azt a célt szolgálja, hogy ha egy könyvet nem tudsz elolvasni, vagy egyáltalán nincsen hangulatod hozzá, akkor erről a listádról választhatsz egyet. Ez ugyan nem kötelező, azonban úgy gondoltam, nem árthat, ha esetleg valami nem úgy sül el, ahogy terveztem. Íme tehát a másik lista:

Alternatív lista


A listámat többször is átnéztem, hogy biztosan régóta olvasni vágyott könyvek legyenek rajta. A pluszban felmerülő könyvek kerültek az alternatív listára. Remélem, összejön a tervezett olvasás.

Ha érdekel Titeket a kihívás, akkor kattintsatok a képre, ami arra bejegyzésre mutat, ami alapján én is létrehoztam a listáimat. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)