Wizarding World Book Tag

Sziasztok!

Egy Book Taggel érkeztem, amit a moly.hu oldalon találtam. A kérdőív előtt van a forrás, ahova kattintva eljuttok arra az oldalra, ahol a kérdéseket találtam. Amint láttam, hogy Harry Potter témájú a kérdőív, azonnal tudtam, hogy ezt nekem ki kell töltenem. Jó szórakozást hozzá! :)

Forrás



ROXFORT | Egy hely, ahol Harry és barátai rengeteget tanultak a varázslásról, önmagukról és az őket körülvevő világról

Egy könyv, ami fontos leckéket tanított neked

Nem is tudom, mit mondjak itt. A Razorland-trilógia és a Hó, mint hamu azt tanította, hogy sosem szabad feladni, még akkor sem, ha reménytelen a helyzet előttem. A Sarah's Scribbles megmutatta, hogy nem vagyok egyedül a fura dolgaimmal, és a kínos helyzetek valójában inkább viccesek, és fontos, hogy elfogadjam ezeket. Nem tudok egyet mondani, nagyon sok könyv adott számomra valamit pluszba, csak nyitott szemmel kell járni, hogy megtaláljuk. ;)


MÁGIAÜGYI MINISZTÉRIUM | Teli titkokkal

Egy könyv, amit "eltitkoltak előtted" nagyon sokáig (vagyis egy könyv, amiről csak nemrég szereztél tudomást, pedig már rég megjelent)

Igazából erre most úgy válaszolok, hogy nemrég olvastam el. Nagyjából két éve fedezhettem fel, azonban csak idén sikerült elolvasnom, mivel eddig sajnos nem tudtam beszerezni. Lois Lowry Nyáron történt című könyve azonnal eszembe jutott, ami már az előző században megjelent, pontosabban 1977-ben, aztán magyarul 2003-ban. Én pedig 2017-ben olvastam csak el, az eredeti megjelenéshez képest 40 évvel később.

AZ ODÚ | Otthon, édes otthon, Weasley-ék otthona, de otthont adott már Harrynek és Hermionénak is. Tele van boldogsággal és jó emlékekkel

Egy könyv, amire mindig számíthatsz, hogy mosolyt csal az arcodra

A Harry Potter-  vagy a Percy Jackson- sorozat ilyenek. Nosztalgikus érzésekkel szoktam nekikezdeni, csak akkor van a baj, amikor el kell válnom a kedvenc történeteimtől.

KINGS CROSS | Egy hely, ami utazást és új kezdetet szimbolizál

A kedvenc könyved, amiben a főszereplő kalandos útra indul

Sok-sok könyvet átnéztem az olvasmánylistámról, és a Hordára esett a választásom. Kalandosnak kalandos, és Pikk rengeteg új helyet fedez fel, rengeteg veszéllyel a háta mögött. Imádtam! :)


GODRIC'S HOLLOW | Harry szülőfaluja. Habár veszélyekkel teli hely, mégis követnie kell a hangot, ami ide hívja

Egy könyv, amit annál ellenére elolvastál, hogy mennyi rossz értékelés született róla

Khm... Egy ikerpár titkos naplója. Pontosan 109 fél csillagos értékelést mutat a moly.hu oldal, amiből egy én voltam.

ABSZOL ÚT | Vásárolj, amennyit csak bírsz!

Egy könyv, amit annyira szeretsz, hogy akár háromszoros árat is fizetnél érte, hogy megvedd, ha nem lenne még meg

Hűha. Nincsen ilyen könyv. Sajnos túlságosan érzékeny vagyok az árakra. (És most próbálom elkerülni a közgazdász kifejezéseket. :D ) Vannak sorozatok, meg külön álló kötetek, amiket nagyon szeretek, de nem hiszem, hogy háromszor annyit ki tudnék értük adni.

9 ÉS 3/4-IK VÁGÁNY | Utazzunk!

Egy könyv, ami azonnal beszippantott a világába

Nem egy ilyen van. Az Útvesztő, a Razorland - trilógia, a Harry Potter... És még órákig tudnám sorolni, nagyon sok van. Amik azonnal beszippantanak, azok általában később a kedvenceim is lesznek, amiből pedig nem egy van. :)

ROXMORTS | Harry, Ron és Hermione rengeteg kalandjának helyszíne

Egy könyv, ami egy kalandozó baráti társaság vagy csapat történetét meséli el

Most fellélegezhettek, nem jövök sem a Menedékkel, sem annak a folytatásaival. Azt hiszem, ennek a tagnak a tökéletes lezárása a Harry Potter lesz. Ők tökéletesen ez a társaság, egyszerűen más nem jut az eszembe, akik a kezdetektől kezdve ennyire jó kapcsolatot ápolnak. (Rendben, eltekintve a kezdeti döccenőktől.)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)