Sarah Andersen dedikálás + interjú az írónővel

Sziasztok!

Szeptember 29-én pénteken volt szerencsém elmenni Sarah Andersen dedikálására. :3 Sajnos az előadásra nem jutottam be, mert programom volt. Kárpótolt helyette maga a könyvesbolt (az Alexandra) látványa, ugyanis most voltam ott először. Hát egy könyvmoly számára mennyország az a hely abban biztos vagyok. :D Ámulatba ejtően gyönyörű, és tele van könyvekkel. 💛 Szóval már ezért megérte elmennem.



A másik természetesen a dedikálás az, amiért megérte elmenni. A közel 1 órás sorban állás sem annyira zavart, mert összeismerkedtem két nagyon aranyos csajszival is (viszont annyi eszem nem volt, hogy bemutatkozzak, szóval lányok ha magatokra ismertek nyugodtan jelöljetek be :D ). Elég hamar elrepült az az 1 óra, és mire észbe kaptam addigra már én voltam a következő. A könyveket nem sikerült beszereznem a dedikálásig, így egy papírcetlit írattam alá, amit majd beleteszek valamelyik könyvbe. Meg vettem egy nagyon aranyos hűtőmágnest is, amit rögtön fel is tettem a hűtőre amint hazaértem. :)

Még egy külön project-szerűm is volt a dedikáláson. Szerettem volna az írónővel interjút csinálni, persze nem szemtől szembe - ahhoz nem vagyok elég bátor - , hanem úgy, hogy én összeírom a kérdéseket angolul, meg ráírom az email-címem, és ő majd e-mailben válaszol. Egy kis fordítási segítséggel megkérdeztem, hogy lehet-e ilyenről szó és szerencsémre igen volt a válasz, aminek nagyon örültem. :D Mindent lebeszéltem Deidrával, és boldog mosollyal tértem haza. :)

Interjú az írónővel :)

1, Hogyan szerzed az ötleteid a képregényekhez?
- Koffeinnel és határidőkkel!

2, Mindkét könyv futótűzként terjedt el a nagyvilágban. Meglepődtél-e, mikor nyomtatásban is megjelentek a képregényeid?
- Igen, természetesen. Egyáltalán nem gondoltam arra, hogy az USA-n kívül máshol is kiadnák őket, úgyhogy nagyon örülök a fordításoknak.

3, Mit szeretsz olvasni? Van kedvenc műfajod, vagy témád?
- Leginkább nonfictiont [[talán az ismeretterjesztő irodalom a legjobb fordítás rá]] olvasok, most épp Yuval Noah Harari „Sapiens” c. regényét forgatom. (Van magyarul is: https://moly.hu/konyvek/yuval-noah-harari-sapiens)

4, Van kedvenc könyved vagy könyvsorozatod?
- Ha képregényről van szó, akkor a This One Summer Mariko és Jillian Tamakitól. Azt hiszem, hogy a Play it as it Lays [[Joan Didiontól, magyarul nem jelent meg]] a kedvenc regényem.

5, Van olyan szerző, akit követsz?
- Online javarészt csak olyan szerzőket követek, akik webcomicokat készítenek. Ilyenek például Branson Reese, Alex Norris [[a Dorris McComics és Webcomic Name alkotója]], Megan McKay [[Doodle for Food]], Ruby Elliot [[Rubyetc]], csak hogy egy párat megnevezzek.

6, Mik a terveid erre az évre? Várhatunk tőled új könyvet az idén vagy a közeljövőben?
- A harmadik könyvemet hamarosan, a következő hónapban fejezem be. 2018-ban érkezik majd.

7, Hogy tetszett Budapest? Láttál olyan helyet, amit megszerettél?
- Igen, gyönyörű volt! Megnéztem a Budai Várat és a Nemzeti Galériát... Lenyűgöző volt. És a kaja is király!

Hatalmas köszönet Holló-Vaskó Péternek (vagy A. M. Aranth - ki hogy ismeri :D ) a számomra hasznos információk szolgáltatásáért, Deidrának a fordításért és a kapcsolattartásért (az írónővel), és persze Sarah-nak, hogy válaszolt a kérdéseimre. Sok puszi és ölelés Nektek!!! 💛

Néhány fénykép az eseményről :)







Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

TOP 10 kedvenc idézet :)

Elköszönés :')

Sarah J. Maas: A Court of Mist and Fury - Köd és harag udvara (Tüskék és rózsák udvara 2.)